Er is in het MT van de programmadirectie een interne werkwijze vastgesteld voor ‘Tussentijdse Afspraken’. In dit proces is beschreven wanneer en onder welke voorwaarden een Tussentijdse Afspraak -op verzoek van het waterschap- kan worden gemaakt. Het vernieuwde proces wordt al een tijdje toegepast, maar is nu officieel vastgesteld. Zo scheppen we duidelijkheid en verminderen we de administratieve lasten binnen onze alliantie.
Dit wordt anders:
- Tussentijdse Afspraken zijn alleen van toepassing voor bedragen met een minimum van 10% van de geschatte kosten van de opvolgende fase met een minimum van € 1.000k.
- Bedragen lager dan de ondergrens van € 1.000k zijn onderdeel van de begeleidingsaanpak tussen het projectteam en het begeleidingsteam.
- Zaken aangaande Artikel 11 Wijziging subsidieregeling, Artikel 14 Hardheidsclausule (zie HWBP-site voor de subsidieregeling) en Programmateamkosten zijn uitgesloten van deze beschrijving.
Meer vragen?
Benader een programmabeheerser.